close
تبلیغات در اینترنت
مصاحبه اختصاصی پردیس گیم با لوکاس مایرز از Monolith
loading...

دنیای بازی ها

قطعاً با سری بازی های F.E.A.R و Condemned آشنا هستید. این بازی ها توسط شركت Monolith ساخته شده بود كه این روزها در حال ساخت یك بازی آنلاین به نام Gotham City Impostors هستند. به همین مناسبت مصاحبه ای با آقای لوکاس مایرز (Lucas Myers) تهیه كننده بازی داشته ایم. منبع : پردیس گیم پردیس: Gotham City Impostors به نظر خیلی جالب می آید. چه شد كه تصمیم گرفتید چنین بازی ای بسازید؟ مایرز: خیلی وقت بود كه ایده ساخت یك بازی چندنفره در دنیای Batman را داشتیم. می خواستیم یك عنوان اول-شخص بسازیم كه در شهر Gotham…

آخرين ارسال هاي انجمن

مصاحبه اختصاصی پردیس گیم با لوکاس مایرز از Monolith

قطعاً با سری بازی های F.E.A.R و Condemned آشنا هستید. این بازی ها توسط شركت Monolith ساخته شده بود كه این روزها در حال ساخت یك بازی آنلاین به نام Gotham City Impostors هستند. به همین مناسبت مصاحبه ای با آقای لوکاس مایرز (Lucas Myers) تهیه كننده بازی داشته ایم.

منبع : پردیس گیم

پردیس: Gotham City Impostors به نظر خیلی جالب می آید. چه شد كه تصمیم گرفتید چنین بازی ای بسازید؟

مایرز: خیلی وقت بود كه ایده ساخت یك بازی چندنفره در دنیای Batman را داشتیم. می خواستیم یك عنوان اول-شخص بسازیم كه در شهر Gotham اتفاق بیفتد و شما در نقش افراد معمولی این شهر هستید كه می توانید قهرمان و یا نابود كننده آن باشید. از همان ابتدا فكر می كردیم كهWarner  و DC به هیچ وجه این ایده را قبول نكنند، چون نه Batman در بازی وجود دارد و نه جوكر (Joker) و همچنین بازی اول-شخص است. بنابراین، تصمیم گرفتیم ایده بازی را به صورت شفاهی به آن ها نگوییم و در عوض شروع به كشیدن طرح ها و شخصیت ها کردیم. بعد از نشان دادن بازی به Warner آن ها خیلی از این كار خوششان آمد و چراغ سبز را به ما نشان دادند.

پردیس: تغییر رویه از ساخت بازی های تاریكی مثل F.E.A.R به چنین فضای كارتونی و متفاوتی برای شما مشكل نبود؟

مایرز: نه، اصلاً. ما قبلاً با No One Lives Forever چنین تجربه ای را داشتیم و در آن بازی هم از Gadgetهای زیادی استفاده كرده بودیم. خوشبختانه تیم سابق ما همچنان خلاقیت خود را نگه داشته اند و خوب توانستند خود را به بازی جدید عادت بدهند. همچنین ساخت این بازی برای ما یك چالش بامزه بود، چون بازی بین یك دنیای تخیلی و واقعی قرار دارد و باید حواسمان به این موارد هم می بود.

پردیس: چه چیزی Gotham City Impostors را از سایر بازی های هم سبك خود متفاوت می كند؟

مایرز: ما در بازی های دیگر، همیشه تجربه Batman بودن و قهرمان بودن را در دنیای كمیك داشتیم، اما می خواستیم این بازی اختیار را به بازیكن بدهیم تا خودش سمت و نوع قدرت های خود را انتخاب كند. ضد قهرمان های دنیای Batman هم طرفداران زیادی دارند و این برای ما خیلی جالب بود كه در نقش چنین شخصیت هایی هم قرار بگیریم و در كنار این موضوع قدرت ها و نقشه های خود را هم داشته باشیم. همچنین شما می توانید طرف خوب و نجات دهنده شهر Gotham هم باشید و قهرمانی شبیه به Batman خلق كنید.

پردیس: نظرتان راجع به Batman: Arkham City چیست؟

مایرز: همه ما در Monolith عاشق Batman هستیم و كاری كه Rocksteady با این شخصیت انجام داد، فوق العاده بود. به شخصه دیگر طاقت ندارم كه كپی خودم را از این بازی بگیرم. در این بازی واقعاً آدم حس Batman بودن را دارد و شخصیت ها و فضاسازی بسیار منحصر به فردی را در آن می بینیم. خیلی خوشحالم كه در كنار Rocksteady روی یك IP كار می كنیم.

پردیس: به نظر DC Universe Online هم شباهت هایی به بازی شما دارد. نظرتان چیست؟

مایرز: DC Universe Online بیشتر در مورد شخصیت های سری كمیك DC است كه در شهر Gotham اتفاق می افتد، اما Gotham City Impostors مرتبط به دنیای شوالیه تاریكی است. بنابراین شخصیت ها و وقایع خیلی واقعی تر هستند. شما قدرت ماورا الطبیعه ندارید و می توانید هر كسی باشید كه یك قهرمان و یا ضد قهرمان شده است. مثلاً یك گارسون، پزشك و یا یك پلیس.

پردیس: منبع الهامتان برای این بازی چه بود؟ فیلم های سری Batman یا کتاب های كمیك؟

مایرز: ما بیشتر سعی كردیم كه شبیه به كمیك های Batman باشیم. پس از اینكه طرح های اولیه بازی را كار كردیم، شخصیت ها را به جیم لی (Jim Lee) نشان دادیم و او واقعاً از این طرح ها خوشش آمد و كمی ما را بیشتر با دنیا و شخصیت های شهر Gotham آشنا كرد. كار كردن با جیم فرصت خوبی برای ما بود تا از طریق درستی به حال و هوای كمیك های Batman نزدیك شویم.

پردیس: نظرتان راجع به F.3.A.R چیست؟ به شخصه این بازی را دنباله ای موفق بر دو عنوان فوق العاده Monolith نمی دانم.

مایرز: كار كردن روی IPهای مختلف و تنوع در كار، یكی از اهداف اصلی ما است. پس ما همیشه سعی می كنیم چیزهای جدیدی را امتحان كنیم. به همین خاطر ساخت دنباله F.E.A.R به دست Day 1 Studio سپرده شد كه خوشبختانه آن ها طرح های جدیدی به بازی اضافه كردند. F.E.A.R 3 بازی خوبی بود كه دنیایی كه ما خلق كرده بودیم را به شیوه ای دیگر تعریف می كرد. نمی خواهم كار خود را با كار آن ها مقایسه كنم، ولی Day 1 Studios برای ساخت این بازی نظر خودش را داشت.

پردیس: Condemned یكی از بازی های محبوب من بود. آیا ادامه ای برای این بازی در نظر گرفته اید؟

مایرز: فعلاً تمام تمركز ما روی هر چه بهتر ساختن Gotham City Impostors است.

پردیس: آیا امكانش هست كه دوباره F.E.A.R به دست شما سپرده شود؟

مایرز: متأسفانه نمی توانم در مورد اهداف آینده شركت چیزی بگویم.

پردیس: خیلی ممنون بابت وقتی كه به ما دادید. Monolith یكی از شركت های محبوب من است كه همیشه عناوین سورپرایز كننده ای داشته است. قطعاً Gotham City Impostors هم این طور خواهد بود.

مایرز: خیلی ممنون. امیدوارم كه این طور باشد.

درباره تریلر بازی ,
الیاس بازديد : 531 چهارشنبه 4 آبان 1390 زمان : 13:33 نظرات ()
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبليغات

لينک دوستان